SVTs julkalender 2010

Visst var SVTs julkalendrar mycket bättre förr? Nu de senaste åren har väl varit helt katastrof?
Jag vill titta på julkalendern för att få julkänslor och kunna räkna ner till julafton. Det ska bli mer och mer julstämning för varje dag som går. Men de senaste åren har jag inte fått någon julstämning alls så det var länge sedan jag tittade på julkalendern på tv men jag hoppas att detta år kommer bli bättre. Det känns som att det finns en liten chans att detta år kan bli bra men det återstår att se ;)

I år kommer julkalendern heta Hotell gyllene knorren och det handlar om en familj som flyttar från staden till landet och köper ett hotell.
Men vi får se! Jag håller tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0