Första inlägget

Nu kommer mitt första inlägg här på bloggen.
Jag har alltid älskat julen och nu när jag känner att jag börjar bli äldre så känner jag att alla känslorna man hade när man var liten när julen närmar sig, dom börjar nu försvinna och jag försöker desperat få tillbaka dom och det gör jag genom att julpyssla och göra allt jag gjorde när jag var liten vid jul.
Jag gör en egen julkalender varje år, köper chokladkalendrar, bakar julgodis, gör egna julkort och gör roliga julklappar och jag tittar fortfarande varje år på julfilmer som tex ensam hemma filmerna, astrid lindgrens jul och kalendrar som gick när jag var yngre som tex Kaspar i Nudådalen, julens hjältar, Pelle Svanslös mm.
Kanske låter lite deprimerande eller kanske väldigt konstigt men julen är det absolut bästa jag vet och jag älskar varje sekund av den!

Därför har jag startat en blogg där jag kommer visa upp julpyssel och massa annat roligt och jag hoppas att ni kommer gilla det och kanske få lite inspiration och julstämning! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0