Julgran

Eftersom jag inte kommer befinna mig i min lilla lägenhet över ju och nyår så har jag tagit fram granen redan och jag har redan klätt den. Fast jag gillar inte hur den ser ut eftersom den ser kal och tråkig ut. JAg vill ha en fyllig gran med guld och röda färger så det blir lite varmare men nu hade jag inte sånna saker här hemma men jag får ha en finare gran under själva julen =) Då får jag också en riktig gran och inte en plast..

Jag klädde granen nu också för att jag vill ha den hela december eftersom jag har min julkalender på granen. Mina påsar som jag tidigare visade hur jag gjorde har jag hängt i granen. Så nu kan jag plocka ner en påse varje dag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0